16 lip 2013

Jak zrobić ? ! ;) sweet dodatki itp.

Jak zrobić to jak tamto ? Zobaczmy sami . Dziś pisze tego bloga o 8:30 dlatego , że jade o 11:00 nad wodę ;) mam nadzieje , że się opale. No dobrze wracamy do tematu ;) zobaczmy
Kokarda z włosów jest bardzo ładna próbowałam ... :) Wyszła mi 

                        Kto umie kłosa ? Ja umiem :)

Który lepszy ? A czy B ?
Kucyk vs kłos ?
Kolczyki frugoo ! Kto takie chce ?
Hymmmm i moje imie ! Chce ją !
Mejbe ;*
I znów imie :)
Arbuziki
Canon :P



Sweet Cat :)
                                 Dzienkuje za obejrzenie mojego bloga i serdecznie zapraszam na bloga (extra bloga) Pati :* aha i bardzo dzienkuje za 100 wyświetleń :)

1 komentarz:

  1. Hejka , zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger , szczegóły na moim blogu o tu -> >>> KLIK <<<>>> KLIK <<< ;) Pozdrawiam Luckyy ♥

    OdpowiedzUsuń