18 lip 2013

Converse vs Vans ;)

Hejka ;* Co jest leprze converse czy vans ? dla mnie osobiście converse :) mam szare zaraz zobaczycie jakie. Aha bardzo dzienkuje za dominowanie mjego bloga przez Pati ;) zobaczcie sami bardzo fajny blog czytam codziennie ;) Niestety zaniedługo możliwe , że 3 dni  od soboty do poniedziałku mnie nie będzie także nie martwcie się ponieważ to nadrobie ;) Jak pamiętacie z wczorajszego posta byłam wczoraj nad wodą ,,Polska Chorwacja'' bardzo polecam jest co robić ;) Także jeżeli by się ktoś tam wybieram to naprawdę warto to jest niedaleko Nowego Sącz w Jurkowie :) Dobrze przejdzmy do dzisiejszego tematu naszego bloga .
Converse vs Vans ?
To są moje Converse ;)

Czego ludzie nie wymyślą ?! :)









Które najładniejsze ? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz