19 lip 2013

Pieski ;* ♥

OHejka jak co dzień na śniadanie kawka :) cappucino z bitą śmietaną kocham to ! No ale przejdzmy do setna dzisiaj porozmawiamy o pieskach :) Pamiętajcie dbajcie o swoje zwierzęta wiem , bo nie dbałam i pewnego dnia zabiło mi go auto ;( i dopiero wtedy poczułam jak bardzo mi go brak :( No ale dobrze zaraz zobaczycie różne rasy psów.

Właśnie takiego miałam  ;( rasa pekińczyk 
Takiego będe mieć :) rasa cocker spaniel 
Owczarek staroangielski 
Chihuahua :)
Takiego mam ale rudego ;)

York 
Owczarek podchalański
Mopsy :*
Owczarek anatojski
Dalmateńczyk

Owczarek szkocki (znany jako Lessie)
Pitbull
Boo
Nowofuland ;3

Owczarek niemiecki 
Bulterier
Chow-Chow
Shi-tzu
Owczarek nizinny

Którego psa byście chcieli , alb którego macie pochwalcie się ! :) Piszcie odpowiedzi w komentarzach ;)

1 komentarz:

  1. Ten co pisałam , że mam rudego to jamnik bo zapomnieałam napisać sory ;*

    OdpowiedzUsuń